Saturday, March 12, 2011

Tsunami Lagi ?

hai :) terkejut betul bila buka browser google je kuar amaran tsunami..

ha nampak tak ?

agak terkejut la.. tadi masa kerja ada jugak kawan yang bagi tau jepun kene tsunami.. ingatkan main2 je.. rupa2 nya betul... ades.. teruk sangat ke jepun kene ? katanya filipina pon kene jugak.. ada kene macam aceh dulu tak ? sejarah telah berulang kembali... 

tengok dunia sekarang dah tunggang terbalik.. macam2 bencana ada.. bencana yang kita tak sangka2 pon boleh jadik.. ni lah tanda2 akhir zaman.. khiamat dah nak dekat dah... so, banyak2 la bertaubat.. cewah.. ustaz la pulak.. haha.. tak de la.. betul la tu.. adamoyu nasihat je.. adamoyu pon banyak dosa jugak.. apa salah nya nasihat menasihati kan ?

p/s : doa2 dan moga2 kita serta Malaysia di jauhi daripada bencana2 alam... amin..

6 comments:

Naddia said... [Reply to comment]

jum la same2 doakan malaysia tak terkene tempias tsunami..esp kawan2 kat sabah tuh..risaunye! my best friend stayin at kudat sabah..
pengalaman 20 minit berdepan dengan orang gila

Wanie Affandi said... [Reply to comment]

amin ya rabbal alamin..=)

ADAMOYU said... [Reply to comment]

@Naddia

same2 la ye.. amin :)

ADAMOYU said... [Reply to comment]

@Wanie Affandi

amin :)

meowku said... [Reply to comment]

hola? take a view 4 my blog ok hehe

ADAMOYU said... [Reply to comment]

@meowku

haha.. ok2.. i will :D